lundi 17 août 2020

New toys of destruction : Renegade Devastator Squad

I had them on my desk since a long time... (yes I know, there are a lot of things on my desk) and as the weather is colder now, I decided to paint those lovely fellows.

This squad breathes subtlety : 2 heavy melta gun, 1 heavy plasma gun, they should be able to disintegrate anything they cross.

I mostly used contrast colors with many lightenings until white. I am quite happy with the result, they fit perfectly with the infamous Lubrifist, the Chaos Dreadnought.

What do you think ? Are they "Realm of Chaos" enough ?









 

7 commentaires:

  1. Franchement elle deboite bien cette unité. Je parle pas des figs qui sont juste trop classe ... Je parle du style et du choix des couleurs pastelles. Bien Roc, mes WE sont en cous de peinture et je serais tres heureux de pouvoir affronter ce genre de figs. Faut penser à ube table qui leur fera honneur ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ahhh voilà une bonne nouvelle !
      Moi je dis table et décors qui vont bien. Écriture de campagne, reportage photos, partenariats internationaux, à nous la gloire ! On se fait ça quand à Metz ??

      Supprimer
  2. I love those old-school Rogue Trader renegades and you've done a fantastic job painting them!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Mut !
      They are a pleasure to paint indeed : lovely but not with too much details. Still one squad to paint and I am done !

      Supprimer
    2. I'm looking forward to seeing them :-)

      Supprimer
  3. yep trop classe, les trois de devant sont surement mes figurines préférées de renégats. One more squad, et une petite photo d'ensemble :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Grave, il me tarde. 1 Prédator et une dernière escouade pour être précis... j'en reviens pas d'avoir "FINIE UNE ARMÉE"

      Supprimer